Happy Anniversary


Orginalbild

Idag är det EXAKT fem år sedan min favoritpojke sprang sina första steg i en match med Real. Som ni säkert känner till var jag ingen Madridista vid det tillfället utan blev det cirka ett halvår efter när den nya säsongen drog igång. Vi har därmed NÄSTAN varit Madridistas lika länge han och jag ; ) haha. Jag gillar skarpt att de på Reals hemsida väljer att uppmärksamma detta. 

Sedan han spelade den där första matchen har han, trots sin skada som gjorde att han blev borta tre månader (som för mig kändes som en evighet!!), gjort 93 mål. Bara denna säsong har han hunnit med att sätta bollen i nätet 16 gånger, och då får man ändå räkna in att han inte alltid spelar hela matcher. 

Jag gillar min pojk. Hoppas av hela min själ att det blir många fler år i klubben för honom. Han har ju faktiskt gått ut och sagt att han mer än gärna spelar till pension i laget. Håller tummarna att detta blir en verklighet : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0