I won't give up on us

Jag blev helt övertalad igår och gick på klassfesten. Det är jag glad för. Trevligt folk i den där klassen. Speciellt några (eller ska jag säga någon?) blev hur roliga som helst när lite av drickat åkt ner. Haha. Jag ler fortfarande när jag tänker på det... Jag lyckades drömma lite gulligt också som började på klassfesten. Det var en konstig dröm (så jag kommer inte gå in närmare på det), en gullig dröm samt en av dessa drömmar som känns så verkliga att man har känsel i drömmer och kommer ihåg hur det kändes när det där hände. Mer av den drömmen tack : ) 

Jag gick in och kollade och såg att vi i dagsmanuset (ja, så kommer jag kalla den nya dagskursen, allt för att hålla isär den med manuskursen) blivit indelade i grupper. En av de i gruppen känner jag redan, de andra är nya. Hmmmm, varför kunde jag inte hamna säg, i grupp 2? 2 är ju ett bra nummer och jag lovar att den gruppen är brabrabra. Men men, grupp 1 som jag nu är i är kanske inte så tokig heller. Tänka positivt var det. Haha. Jag såg också att Christo rapporterat in hemtentan så nu har mina poäng kommit. Med det lyckades jag få ihop 105 hp och kom alltså över hundringen. YEAY! Det är jag lite stolt över faktiskt. Snart kommer mina manuspoäng också...hoppas jag. Han sa inget om att jag inte var godkänd iaf. Lite sega tycker jag de kan få vara ibland ; )

Nä, jag är ledsen. Jag har inget roligare än så ; )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0