In the corner

2012 har nu börjat. Det började bra. Snö föll från himlen hela dagen och människan som ska ploga hos hos tyckte som vanligt att det är onödigt att ploga när det snöar. Säkrast att inte sätta sig i bilen. Istället tog jag en liten promenix vilket ledde till att jag blev en snögubbe. När jag sen tog in ved för att vi skulle få lite värme så hade det tydligen blivit en stor isfläck under snön som gjorde att det bara sa "poff" så låg jag på backen. Haha. Lite ont gjorde det, men allt sitter ihop så det är ingen fara. Varje gång det blir halt och man kan ramla tänker jag på en som gick i min klass i Scenisk Produktion. Hon halkade först och bröt ena handleden, sedan när den läkt halkade hon och bröt den andra. Med tanke på att hon var konstnär var ju inte det så bra. Hon kan tydligen inte måla lika bra längre. Tråkigt. Så varje gång jag halkar och allt är helt på mig blir jag glad ; )

Lite har jag fått gjort idag också. En recension om New Year's Eve har blivit skriven och inskickad till Lösnummer. Även några scener av mitt treatment är skrivet. Funderar på lite hemtenta nu trots att jag inte sett den ena filmen på ett tag. Blir nog att se den innan jag somnar. Lite kan jag ju skriva men men. Jag tänkte ta den mer efter onsdag då treatment är inne. Tentan ska ju in den nionde. Lite stressad är jag allt, men det ska nog gå bra. 

Jag och mamma har nu gått igenom nästan alla Harry Potter. Vi får se om jag verkligen kan åka hem imorgon för vi har två kvar ; ) Haha. En sak har slagit mig. Harry Potter är ganska korkad. Det är ju fullt med saker som avslöjar Snape för att vara snäll, men han är helt blind. Detta gäller inte bara Snape. Typ allt. Men men, vi kan inte alla vara Einstein. Mja, det är väl inte så många som är. Men ändå. Höhö. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0