What is not forever

Första seminariet på nya kursen idag. Lite pirrigt i magen var det allt, det är ju trots allt dessa jag kommer vara mest med i fortsättningen. Som vanligt var det där pirret helt onödigt. Det var ju en supertrevlig grupp ju. Vi gjorde en uppgift i skolan som handlade om att skriva ett manus till en reklamfilm för skor med temat längtan och svart. De två jag var med var hur roliga som helst och gick dessutom sista terminen på Filmprogrammet. Haha, då jag sa att jag läste min fjärde termin trodde de jag var inne på avancerad nivå och läste fjärde året. Ehm, nope! Kul iaf att möta lite folk som läser samma program. De andra i gruppen verkar ju som sagt inte helt tokiga heller utan riktigt trevliga. Var det ett leende jag såg? Imorgon måste jag till skolan innan föreläsningen för vi har fått en ny gruppuppgift som ska in måndag. Vi i gruppen måste träffas lite och jobba på. Ett manus till en introduktionsfilm för kursen ska skrivas. Det är mycket grejer att få in på en och en halv minut. Men det ska nog gå. Jag hoppas...

Efter seminariet blev det en stund på Lösnummer. Vårmässa var det nämligen i Forumhuset och jag tänkte att jag faktiskt kunde stå ett tag med tanke på hur min närvaro på mötena sett ut på senare tiden. Inget att skryta med direkt om jag säger så...

Nu sitter jag här hemma. Tänkte smälta lunchen lite och sedan upp och ta ett pass på gymmet. Får se hur länge jag klarar mig för batteriet i telefonen håller på att dö. Haha, utan musik vet jag inte hur det går med träningen ; ) Har fått lite kurslitteratur också som jag måste hämta. Yes, nu vet ni.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0