What she said...I guess

Varför älskar folk att använda Jonas i en replik? De dyker upp precis överallt. Jag hade på tvn nu i bakgrunden samtidigt som jag pluggar och en i serien sa till den andra "You look like one of the Jonas" (eller något liknande, jag var inte hundra inne i programmet). Haha. Lika roligt varje gång ; )


Originalbild

El dia de los Reyes. Det är idag. Hade jag varit en sån person som bor i Spanien så hade julklapparna trillat in just idag. Av någon anledning känns det lite konstigt. Det känns som att jag borde vara hemma för det är en helgdag. Det konstiga i det är att jag aldrig ens tänkt på denna dag som en helgdag förut. Hmm. Men aja. Skit samma. Haha. 
Istället har jag pluggat och tränat idag. En halvtimmer på crossen idag med. Det lustiga är att jag alltid springer in i Tina som också är där. Vi har konstaterat nu att vi är superduktiga och är på gymmet då ingen annan är det ; ) Vi får se om det blir ett hårt pass på gymmet imorgon eller bara som vanligt med min halvtimma. Kroppen skriker nej när jag tänker på att köra hårt igen, men huvudet skriker ja. Vi får se. Pluggandet går framåt iaf. Jag har lyckats referera till två kapitel i boken och har alltså bara ett referat kvar och det har jag en aning om vad jag ska skriva om. Vad kommer till treatmenten så har jag lite att säga om det jag ska opponera på så det blir ju en tummen upp. Håller just nu på att läsa ännu ett treatment då vi ska kommentera på de andras. Jag är smått lyrisk över det treatmentet. Jag tycker det är riktigt bra! Liksom inte som alla andras och någonting som jag direkt tänkte "Tusan att inte jag kom på den storyn" när jag läste. Plötsligt är jag glad att jag får följa det manuset i vår. Av det jag läst nu hoppas jag en producent nappar på det för jag tror vi behöver en sån film i Sverige....om det nu är Sverige det är tänkt för ; )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha jag älskar också när nån nämner bröderna! Finns inget roligare, hahah :D ;)

2012-01-06 @ 22:35:15
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0