Without a word to speak

Långsam söndag. Så kan man väl beskriva dagen på bästa sätt. En stund på crossen uppe på gymmet, städning samt kolla på film. Skönt att få det lite trevligare här hemma, det har sett ut som jag vet inte vad sen jag kom hem efter jul. Men nu är det lite bättre. Dock vet jag inte hur jag ska få ut den äckliga lukten. När man varit här inne ett tag försvinner den, antar att man vänjer sig. Ia sa att hon kände den första gången vi kom hit med. Hmm. Har vädrat lite, men jag vet inte om det hjälpte. Den går väl bort med tiden hoppas jag.

Imorgon är det, som jag sagt tidigare och jag inser precis att jag tjatar som bara den, nya kursen som börjar samt introduktion för våren med manus. Vi behövde inte gå på introduktionen i manus, men han skulle gå igenom celtex lite och då jag inte förstår särskilt mycket tror jag det kan vara bra om jag går. Dessutom blev det uppskjutet med Madrid till tisdag så jag kan gå på Lösnummer också. Är lite sugen faktiskt. Det är ju foto som gäller, men det är ju för fotografer. Vi får se. Skulle behöva börja fixa med mitt treatment också samt eventuellt måste jag skumma på en kortfilmsidé. Usch, jag är ingen kortfilmsmänniska. Det ska vara långfilmer ; )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0