Without breaking

Puh! Ett pass på gymmet. CHECK! Jag gick upp igår och trotsade min trötthet och körde 40 minuter på crossen. Idag blev det det långa styrepasset. Jag känner mig nöjd. Det känns som att det händer något i muskerna iaf för det bränner, speciellt i benen, som sjutton när jag gör de maskinerna. Idag vet jag inte riktigt vad som var problemet för jag kallsvettades också och det brukar jag inte göra. Hmm, äsch det var säkert bara att de hade det lite extra kallt därinne eller nåt. Vad vet jag. Skönt i kroppen är det nu iaf. 

Bio ska det bli här på eftermiddagen är det tänkt. Jag och Ia ska återigen ta fram barnsinnet och se Lejonkungen i 3D. Jag som älskar 3D och tycker Lejonkungen är en av de bästa tror detta kommer bli GULD! Vi får se. Hoppas bara att inte alla biljetter tar slut, det börjar nämligen bli lite taget. Om så blir fallet är det Sherlock som gäller. Ni vet ju hur bra jag gillade den när jag och Mina såg den innan jul och jag har försökt få med Ia på den. Omständigheterna har lett till att vi ännu inte sett det. Jag misstänker att om vi kommer in på Lejonkungen så blir det ingen Sherlock på bio igen. Men men, den kommer ju beställas på DVD, så vi får väl se den då ; )

Nu ska jag försöka fixa lite här hemma innan jag ger mig av. Hoppas ni får en bra dag! : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0