You never hit the ground

I måndags och tisdags kände jag att tiden gick långsamt. Väldigt långsamt. Idag känner jag plötsligt att tiden sprungit iväg. Det är ju banne mig helg snart. Igen. Det känns som tusen år till jag får sätta fötterna i staden jag älskar så oerhört mycket, men samtidigt kommer den dagen allt snabbare och i den här farten är vi snart där. Imorgon kommer snabbare än vi kan ana.

Det blev ingen hindersmässa idag. Istället satt jag och min gruppkompis på universitetet och jobbade lite. Jag kan säga att inspirationen och idéerna inte finns riktigt på plats när man sitter och ska tvinga fram det. Jag tycker ändå vi lyckades komma fram till en bra idé, även om det var mest Markus (han jag jobbar med) förtjänst än min. Men men, en bra idé är alltid en bra idé och jag tror detta kan bli helt okej. Hoppas iaf : )
Sen nu på kvällen har jag och Mina varit iväg på zumba igen. Jag kan verkligen inte sluta tänka på vilken skillnad det är på det och att vara på gymmet. På gymmet märker man varje minut och tänker. Eller jag tänker. Konstant. På zumban hinner jag aldrig tänka. Jag kan känna svetten rinna, men aldrig vilja sluta. Det är så otroligt skönt och framför allt kul. Om jag vetat att jag kunde varje torsdag hade jag banne mig köpt det där klippkortet. Men men, det går ju bra med drop-in också, det blir ju bara 80:- dyrare liksom. Ska verkligen försöka hinna varje torsdag, får hoppas Mina vill hänga på bara ; )

Imorgon ska jag ut till Maxi och handla lite tillsammans med la famila. Sedan blir det åter jobb på universitetet och om jag hinner efter det så blir det även en snabb runda på hindersmässan. Det finns ju lite som man inte vill missa. De otroligt fina handgjorda (+) sakerna (som månen jag visade!), de goda bröden som går att köpa samt nougaten. MUMS! Man äter ju bara nougat då det varit marken. Vill ha!

Hoppas alla haft en bra dag : )
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Tiden går fort!! Redan fredag imorn liksom.. Kändes som det nyss var fredag och helg, hehe ;)

2012-01-26 @ 23:26:46
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

ja men precis! Tiden flyger iväg.. ; ) höhö

2012-01-27 @ 17:20:07
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0