"En kopp varm choklad"

Jag har ju ett litet problem. Jag vill så otroligt gärna vara en del av manusverkstan kommande år. Mitt problem är det här med idéer. Jag har haft två och inte kunnat bestämma mig vilken jag ska skicka in. Den ena är en svensk fantasy och den andra ett drama. Den ena är jag inte helt klar med och den andra har jag nog ganska bra koll på. Den ena vill jag lite mer, den andra lite mindre. Eller jag vill skriva båda. Suck.

Nu har jag dock kanske en ny idé som jag kan köra på. Jag fortsätter på min "feel-good" grej. Frågan är bara om man kan döpa ett manus till En kopp varm choklad? Tänkte först på En kopp kärlek, men det finns ju redan en film som heter A Cup of Love så det kanske är konstigt att ta det. Och det är ju så gott med varm choklad. Haha. Och den vet jag musik till, så inspirationen kommer säkerligen finnas till lite större utsträckning. Kan det bli bättre? Det är bara namnet som sagt. Skulle ni gå och se en film om den hette En kopp varm choklad?

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0