En solig dag i livet

Åh vad trevligt det var att träffa Martina igen! Det blev en fika på Hälls och sen en liten runda på stan. Ingen köpte dock nåt då allt började stänga. Prat om resorna blev det. Och lite annat. Blev nästan lite sugen på att åka utomlands igen. Det är inte helt otrevligt. Se andra saker, vara i en annan kultur. Åh! Nej inte tänka på sånt. Haha. Men som jag alltid säger, nu får det inte gå så långt innan vi ses igen. Jag och Martina alltså. Men det blir nog snart då jag ska få låna Batman-filmerna. Måste ju ses innan jag ser den nya liksom. Kanske.

På facebook har den svenska fansidan för Real lagt upp några bilder på människor som gjort tatueringar med Real-motiv. Så fint. Jag vill också. Men jag vill ha min egen. Och jag vill göra den speciell. Men jag har sparat bilderna för  att ha som grund. Funderar på om det vore fint att ha en precis ovanför bröstet, ni vet vid hjärtat. Och inte hela märket, utan att det liksom bara är lite. Ja, svårt att förklara. Men då blir det liksom verkligen "Corazón Madridista". Fast jag vet inte. Vi får se ;)

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0