Friends forever


Ja, Sex and the City 2 åkte på på TVn igen. Kunde inte hjälpa det. Något får mig att vilja se den. Första också. Varför vet jag inte. Jag kan ju förstå alla tjejer som älskar mode - de måste verkligen hitta sig själva i dem. Men det är inte jag. Mode har aldrig varit min grej. Jag fårstår alla som älskar serien - jag skulle jubla om det kom en film med exempelvis Once Upon a Time. Men jag har inte sett ett ända avsnitt. Jag köpta första säsongen, men såg bara något avsnitt, har resten kvar. Jag förstår de som älskar Sarah Jessica Parker. Man får verkligen fullt av henne här. Men jag gör inte det. Det är inte så att jag ogillar henne - jag bara inte gillar henne särskilt mycket. Ändå är det alltså något som får mig att sätta i DVDn och trycka på PLAY. Tror det är för att jag utan tvekan skulle vilja ha den livsstilen. Hennes lägenhet är ju helt fantastisk! Och bara kunna skriva, slippa jobbiga kontorstider - och faktiskt få betalt! Drömmen. Eller så är det något annat. Kan dock konstatera att det är en perfekt film att ha på i bakgrunden när man exempelvis sitter vid datorn och bloggar. Haha. Man behöver verkligen inte använda hjärnan när man ser den. Strukturen är väl kanske inget att jubla över och den är utan tvekan en timme för lång. Men den är gullig. Den är bra. Och jag kommer sätta den i DVDn och trycka på PLAY flera gånger. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0