Honey, I'm home

Hallå alla!

Efter två och en halv vecka i mitt underbara Madrid är jag nu hemma i Örebro igen. Vi kom hem för någon timme sedan, och jag kände att jag hellre åker iväg och börjar jobba tidigare än går och sover en timme eller två och sedan börjar om. Bara att köra. Dock har jag ingen frukost eller mat hemma, och affärerna öppnar inte förrens 7. Då tänkte jag vara på jobbet. Suck. Well, jag får försöka lösa det på något sätt. En sak vet jag dock. Jag behöver Cola! Mycket cola. Mitt huvud är redan dött. Hoppas jag inte somnar. Haha.

Nej, har inte så mycket mer att säga. Orkar inte säga något mer. Haha. Det kommer. Ska fixa lite med bilderna jag tog så kanske det kommer upp några. Jao, så får det bli. Hoppas ni alla har en bra dag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0