"I made you famous"

Vad har den här dagen varit? Långsam. Och jag undrar om en förkylning börjar närma sig. Hela natten var en kall natt och mitt huvud har varit borta hela dagen. Nedtyngt. Och nyst har jag gjort. Flera gånger. Det känns ju bra att det känns så första dagen på veckan. Men förhoppningsvis kommer jag igång imorgon. Jag och Ia har bestämt att vi ska se The Amazing Spider-Man på kvällen. Åh, längtar! Sa jag att jag förhandsbokade den igår också? Haha. Typiskt, jag som idag fick 50:- av CDON för att jag har namnsdag. Aja, då får jag ju något annat också ;)

Mitt under dagen slutade programmet vi jobbar i att fungera. Kul? Haha. Aja, som tur var blev det fixat inom typ en halvtimme. Under den tiden hann jag dock slänga iväg ett mail om manusverkstan. Oj vad den människan är snabb på att svara sen! Tog inte många minuter innan jag loggade in och såg ett svar. Toppen! Så nu har jag vad jag behöver. Bara för det har jag börjat tvivla på om jag verkligen ska söka. Haha. Typiskt mig. Aja, sista dag är iaf 15 augusti så jag har ju en stund på mig att fundera. 

Sen är det ju typiskt att det där lilla sticket i magen ska komma. Eller i magen.. mer i hjärtat. Ett bra stick. Ett som gör ett fånigt litet leende på mina läppar. Åh, vad jag önskar att det kunde försvinna. Typ nu. Och alla tankar. Jag menar, någon egen tanke vore ju trevligt. Tack. Tur att jag har Ramos som kan få mig att tänka på annat ibland. Haha. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN! :)))

Svar: Haha, taaaack :D
Emma

2012-07-23 @ 18:33:40
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0