If you love somebody

Ibland har man dagar då man bara vill att allting annat ska försvinna. Man vet inte vart man ska ta vägen. De dagarna vill man helst ha mindre av. Så varför inte hitta något som får de där dagarna att lätta upp lite? Människor, låt mig presentera gruppen Imagine Dragons..



Låten On top of the world får det där leendet att spridas. Stort. Man mår bara bra när man hör den. Iaf jag. Och när man sedan mår lite bra kan man passa på att lyssna på hela EPn Continued Silence, får ÅH vad bra den är. Är kanske lite nykär i den här gruppen. Kanske. På den där EPn finns bland annat Demons som var med i trailern till filmen jag lade upp igår. Sa ju att jag var lite kär i den låten. Nu har det gått över på hela gruppen. Muy Bien!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0