I'm on top of the world

Att bli uppskattad. Så fantastiskt det är. Det gör saker tusen gånger roligare. Min chef kom in till mig på kontoret idag för det var något jag skulle ändra. Jag kollade i programmet och si och så och då säger hon att hon tycker jag är väldigt duktig. Att jag har lärt mig så mycket och hinner göra allt så snabbt. Det tackar man för. Det är lite svårt att ta emot beröm dock tycker jag. Vet inte vad man ska svara. Men det känns riktigt bra som sagt. Hon kom in en gång till sen och det var inte så otrevligt. Hon tyckte att jag ska sluta plugga och börja jobba hos dem istället. Nope sa jag (fast inte så skarpt :P). Hon frågade då hur länge jag har kvar varpå jag svarade en termin. Då föreslog hon att jag kunde komma när jag slutat och jobba hos dem medan jag söker jobb. OH YES PLEASE! :D Jag sa att jag absolut kunde det, att det bara var att ringa. Faaast, jag kan ju ringa. Haha. Skit samma. Någon kan ringa. Hur toppen vore väl inte det? Jobba och få lön medan jag söker annat (läs SF och bion!). Då har jag ju råd med egen lägenhet OCH pendla till Stockholm några kvällar i vår. Vore så guld! :D:D:D
Efter allt det där blev självklart jobbet lite lättare och dagen bara försvann. Det går ganska snabbt. 

Oops! Jag beställde just lite filmer från cdon. Kändes som ett tag sen nu. Eller ja... Fyra filmer blev det, men det var bara för det var extra pris och grejsor. Inception, för den kostade bara 19:-. Skönheten och Odjuret, för den har jag velat ha nu så sjukt länge! Captain America för att det är... Captain America. Måste ju se de där superhjältefilmerna nu och jag börjar med den här. Han är ju trots allt den första Avengern. Och sist men inte minst Abduction för den gick ner ganska mycket i pris om jag tog den. Och den är bra. ;) Höhö
Imorgon ska jag förhoppningsvis till IKEA. Behöver några saker så jag hoppas min kära syster vill köra mig. Men det vill hon nog. Vi har ju pratat om det tidigare. Blir nog bra.

Nu ska det lagas lite mat. Fajitas med mozarellaost blandat med tomat och röd parika blir det. Och så tortillabröd för det hör till. MUMS! 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0