Jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara

Vart tog alla vägen. Plötsligt är alla här på jobbet borta. Haha. Nä, tror de drog ut på lunchen, men det brukar alltid vara någon kvar så det kändes ju lite konstigt ;)

I helgen har jag som sagt varit hemma på landet och varit hundvakt. Väldigt jobbigt. Not. Eller jo, när den lilla vita springer bort. Annars är de ganska lugna och lite gosiga så det är ingen fara. Igår sov jag ut ordentligt och sedan satt jag i princip bara och kollade på film. Det blev The Sorcerer's Apprentice, en film jag verkligen rekommenderar. Förväntingarna var inte väldigt höga, men det borde de varit. Visst var det några stunder då jag i tanken utbrast "What?", men överlag var det mest skratt och en bra känsla i kroppen. OCH jag var fokuserad på filmen hela tiden, vilket är ett gott betyg. På kvällen sen, när jag kom hem blev det min nyinköpta Clash of the Titans, även den väldigt bra. Fattar inte att jag helt missat den! Nu är jag sjukt sugen att se den nya, Wrath of the Titans. Den har redan gått på bio va? Aja, sen blev det typ halva Sex and the City 2, även den nyinköpt. Kollade en stund imorse också men hann inte riktigt klart. Får bli antingen ikväll eller imorgon. We'll see. :)

Min nya smörgåsgrill har fått komma fram. ÅH vad gott det är med toast! Haha. Kommer överanvända den. Det är ett löfte. Tänkt att krypa ner i vinter med en, eller ett par, toast, en kopp varm choklad, en filt och en film. Eller Once Upon a Time. Längtar redan! :D

Nu ska jag fortsätta arbeta. Högarna börjar långsamt minska. I slutet av veckan är de nog borta. Förhoppningsvis.

Hoppas alla har en fantastisk dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0