Kung för en dag

Gårdagskvällen blev GULD! Mina är en rolig person hon. Haha. Men det visste jag ju redan. Vi kollade iaf lite på McFlys film, fyllde i utvärdering, bio och sist men inte minst drack lite te. Kan för övrigt meddela att filmen var helt fantastisk. Vi såg Spiderman om någon undrar ;) Får se om det kommer upp en minirecension senare. Inte helt omöjligt. 

Till följd av att jag kom hem ganska sent igår gick jag upp ganska sent idag. Usch, så sent är jobbigt att gå upp! Men men, det går väl om man gör det ibland. Ska ta och göra mig klar nu för att åka/gå upp till stan för att träffa Martina. Var sjukt längesen jag såg tjejen nu. En liten fika med prat om våra respektive resor och annat i livet blir det. Mys. Sen får vi se hur det blir. Vi är ju inte direkt kända för att kunna bestämma oss. Haha 

Nu får ni alla ha en fantastisk lördag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0