My heart goes boom boom

Åh, ni vet min favorit just nu. Min... Ramos! Ja, han iaf, har gått och blivit.. ja inte vet jag vad han har blivit. Hans syster har iaf gått och gift sig för någon dag sen. Ramos twittrade givetvis en massa bilder. Såg så fint ut. Bland annat twittrade han denna bild på sin supersöta systerdotter Daniela..


Så söt! Innan jag visste vem Daniela var såg jag någonstans att det stod "Ramos y Daniela" efter att de vunnit EM. Då stannade mitt hjärta. Vad hade jag nu missat? Sen såg jag bilden nedan. Då började hjärtat slå igen. Och smälte lite. Haha.


Varför kom det här inlägget då? Ingen speciell anledning mer än att jag kände att det var tid för ett inlägg om Ramos. Take me back to before. Jag blir så glad av människan!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0