Today is where my book begins


Nu är sommarkrönikan till Lösnummer färdigskriven. Blev riktigt nöjd. Det enda är att jag är lite osäker på om den funkar. Jag hoppas verkligen det. Kan vara att den liknar Elsas sommarprat lite för mycket. Haha, kanske inte var så smart att lyssna på det där samtidigt iaf. Hur som helst så blev jag nästan lite känslosam när jag skrev det. Det handlar ju liksom om firandet i Madrid. Hur skulle jag kunna skriva om något annat? Hoppas någon läser den och känner sig lite insirerad. Såg nu att den kommer upp om en månad. Att vara ute i god tid är aldrig fel. Speciellt inte för mig som så väldigt ofta missbedömmer hur lång tid jag har på mig med saker. Muy Bien.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag vill lääääääääääsa! :))

Svar: Mihi, om en månad får du göra det också ;) hehe
Emma

2012-07-21 @ 22:33:09
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0