Where do I go from here

Åh, jag har hittat det perfekta bordet! Man kan ha ner det så det endast är en liten bäng där man kan ha typ ljus på som står längs väggen och tar noll plats. Sen kan man fälla ut det och få plats cirka 6 personer runt det när man känner för det. Jag vill ju ha ett matbord! Eventuellt åker jag och Ia tillbaka till IKEA imorgon och köper det. Tillsammans med två stolar som egentligen är utestolar, men så sjukt fina och lite franskfilm inspirerade, blir det 2000:-. Inte så farligt. Inte så farligt alls. Faktiskt så är det helt okej. :D

Är det bara på min dator eller är facebook helt knäppt? Går knappt att komma in. När jag väl kommer in hundra år senare måste jag hålla mig där för att inte behöva göra om allt igen. Tror ni jag kommer ihåg det? Nope! Det jobbiga är att det endast är facebook som är sån och inte någon annan sida. Sjukt. Men men. Kanske ett tecken på att jag ska sluta facebooka så mycket? Får kanske köra mer twitter från och med nu då ;) 

Nu ska jag ge lite feedback på ett manus. Sen ska jag kolla över mitt eget! Haha.

Hoppas alla haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0