Written with borrowed words


Åh vad jag hoppas den här filmen letar sig fram till svenska biografer. Vill väldigt gärna se den. Att Ben Barnes är med är inte anledningen, men en väldigt stor bonus. En annan bonus, låten i trailern är en ny liten kärlek jag har. Så sjukt bra. Repeat. Jag hoppas filmen inte är en sån där trailern är bra, men själva filmen är dålig. Men jag tror inte det. Är riktigt taggad iaf! Enligt Imdb kommer den ut i september i USA. Lite sugen på att slänga iväg ett mail till sf och önska den hit också. Dock ser det inte ut som det är en av de stora bolagen som är distribitör så den kanske bara kommer på DVD. Synd. Men då får den väl hitta hem till en av mina DVD-pelare då! 

Vad filmen heter? The Words.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0