Dance ´til the sun comes up

Idag känner jag att jag varit ganska produktiv ändå. Samtidigt kollar jag runt i lägenheten och får känslan att inget hänt. Haha. Anyway, jag har lyckats skriva klart artikeln och skickat iväg den till den andra tjejen som skriver. Imorgon är det första deadline. Ska bli skönt att Emma kollar på den för oj så det känns konstigt. Just nu tycker jag den är lite ihop slängd och är i behov av feedback! Kan dock tycka att det var skönt att göra något för tidningen som inte är filmrecension. Annars idag har jag tvättat en massa, men har ändå lite kvar. Får se när jag hinner med det. Städat lite har jag också gjort. Mitt städande brukar ju dock ofta sluta i att jag fixar om lite, så även idag. En ny tavla blev det och så har jag hängt upp lite tavlor som stått och väntat på sin tur. Lite sånt. Ganska nöjd. Inte helt, men det kommer jag nog aldrig bli om jag inte bor i drömlägenheten ;)



Nya tavlan

Sen har det diskats en del. Så skönt när det börjar bli finare här hemma. Jag gillar när det är ordning. Synd att det är det så sällan hemma hos mig. Haha. Förbättring på det området ska det allt bli! 

Det var ju typiskt bara att solen skulle titta fram och värmen skulle komma. Då hade ju jag och Katrina kunnat gå till Stadsparken. Hmm. Aja, en annan gång. Vi har ju typ hela sommaren på oss och det är kanske bra att gå när lönen kommit in på kontot och jag kan se mig själv som en rik person. Haha. Inte för att man behöver en massa pengar för det, men det vore ju trevligt att kanske ta en fika i Wadköping eller nåt. 

Hoppas alla haft en riktigt bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0