So stay with me

Mitt huvud. Är alldeles snurrig. Eller kanske mer trött. Känns iaf som jag bara vill hem och lägga mig. Tanken på att jag har en hel del att göra när jag kommer hem också känns ju inte så roligt. I min tysthet har jag bara skjutit upp saker med tanken att jag hinner. Inte så smart. Vet inte vad det är, men jag är inte taggad alls på Madrid. Hur konstigt som helst. Här har jag gått i två år och längtat så jag inte vet vart jag ska ta vägen och nu när det är dags är allt sånt där borta. Men det kommer väl. Förhoppningsvis. Tror det är någon slags jobbkoma jag har försatt mig i som gör att jag har urladdat. Taggningen återupptas så fort som möjligt. I hope..

Cirka en timme före lunch blev jag klar med vad jag skulle göra och fick sitta och vänta en timme innan mina kära kollegor kom tillbaka. Det var väl ändå okej. Efter lunch fick jag en liten hög och så försvann kollegorna igen för att komma tillbaka igen 16. Det tog inte ens en timme att göra klart den där högen. På riktigt, hur långsam tror de att jag är? Bara att vänta nu då. Jag borde inte klaga för jag får pengar för att sitta och surfa på nätet, men jag vill ju samtidigt vara effektiv. Bara för det tänkte jag nu ta tag i mitt andra jobb. Har inte sett det som ett jobb, men jag är ju faktiskt färdigutbildad för att vara det nu så.. manusförfattare. Åh, vad fint det låter. Aja, jag ska iaf ta och läsa manus. Det kan man ju göra när man ändå bara sitter här. Och de har sagt att det bästa sättet att bli en bättre manusförfattare på är att läsa andra manus. Och bättre vill jag ju bli! Så nu kör vi. Kanske att mitt huvud kan må lite bättre då också.

OCH ett stort grattis till bästa mamma på födelsedagen. KRAM!

Hoppas ni har en riktigt bra dag.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0