Just a day like any day.. but not

Det blir ett inlagg anda. Konstigt ett. Telefonen har slut pa batteri sa ni far klara er ;)

Idag har det varit Bernabeu pa schemat. Shoppade inte loss sa mycket, men mer for att jag inte hittade nagot an att jag inte hade shoppinglust. Ett glas bidde det dock. Det hade jag ju bestamt innan ocksa. Och det kandes GULD att bara vara pa arenan igen. Aw <3
Annars idag var vi pa favorit supermarketen som vi hittade for tva ar sen. Konstigt att vi fortfarande hittade! Haha. Trevlans. Som att vi aldrig varit borta! Eller ja.
Kvallen spenderades pa ett mysigt cafè/restaurang/bar/uteservering. Vi blev lite hapna over att vi inte hittat det tidigare. Men men. Sen nar vi skulle betala horde viinte riktigt vad han sa sa vi rakade ge en massa i dricks. Han tackade och tog emot. Haha. Och vi sa inget for han var ju trots allt ganska gullig. hehe.

Vi kan ju lata det vara osagt att jag rakar fylla ar idag ocksa. Tror att det egentligen inte ar aldrandet jag har nagot emot (fast jo, lite), utan mer att tiden gar sa fort. Jag hinner liksom inte blinka. Jag och Mina konstaterade just att vi varit vanner i 8 ar. Kanns som det var igar liksom! Hmm.

Hoppas alla har det bra!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0