Like a cage of love in my head

Jag har fått rapport hemmifrån om att det skulle regna 30-40 mm idag. Jag vill inte vara den jobbiga, men här är det runt 30 grader varmt och stekande sol. Man kan ju tycka att jag borde vara väldigt brun nu, men icke. Får se om det blir lite färg imorgon. Hoppas det. Vägrar komma hem med samma färg som när jag åkte. Haha. Men men. Tror vi kommer vara några gånger i typ Retiroparken och då kaaanske det kan gå. Höhö.
 
Lite shopping blev det både igår och idag. Kan säga att jag hittills köpt två ringar, ett hårsmycke, en Real-bibel, en ta-med-mugg, ett glas samt ett glas från McDonken. Ja, det kanske inte är så svårt att lista ut vilken typ av person jag är ;)
 
Ikväll ska vi troligtvis bara sätta oss på en uteservering och ta det lugnt. Ingen av oss orkar gå på museum nu. Men vi får se.
 
Hoppas ni har det bäst!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0