Love you since the day we fell apart

Seriöst, jag måste komma på något sätt som får bort den här tyngden från mitt huvud. Kanske sover jag för länge, men vem orkar gå upp tidigare? Kanske behöver jag komma ut mer? Men igår var jag ju ute en del så som jag gick fram och tillbaka till skolan. Haha. Nej, jag vet inte. Tror jag ska bege mig till gymmet iaf och se om det kan hjälpa något. Hoppas på det.

I eftermiddag ska jag följa med Katrina när hon ska pierca (stavas det så?) naveln. Jag blir nästan nervös. Haha. Turis att det är hon som ska göra det och inte jag! Dock är det ju en tatueringsstudio också så vem vet, jag kanske kommer ut med ännu en tatuering. Eller inte. Haha. Drömde förresten om det i natt. Min lärare/handledare... Min före detta lärare/handledare, Oliver, hade en frisersalong där man även kunde tatuera sig och typ hämta ut post. Haha, ja så kan det gå. Han skulle iaf tatuera min nästa sa han. Lät bra. Sen vaknade jag ;)

Nu hoppas jag ni alla får en fantastisk dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0