My week



Tycker vi kör ett veckoinlägg också. Bara för att.

Måndag - Första dagen på jobbet alltså. Var även på banken och kollade lite inför Madrid. Ska alltså kunna ta ut pengar från en automat utan att de tar någon extra kostnad. Muy Bien.
Tisdag - Jobb igen. Ska få komma in i det hela igen och tydligen ligger det högar som väntar på mig. PUH! Blir nog lite städning/packning/tvättning på kvällen.
Onsdag - Jobb igen. Återigen kurs hela dagen, men förhoppningsvis kanske jag kunde jobba vidare istället. Vi får se. Sen fyller min kära mamma år! Får se om det blir något firande då eller om det sparas till helgen.
Torsdag - Tröttsamt att ta upp samma igen, men återigen jobb. På kvällen spelar Spanien igen och eventuellt ska jag se den med Mina. Annars blir det bara här hemma med fortsatt packning/städning/tvättning.
Fredag - Jobb. Sen är det att köra på med det sista inför Madrid. Jag vill ju verkligen ha en städad och fin lägenhet och ingen tvätt liggandes när jag åker. 
Lördag - Det var prat om att åka ut till Marieberg. Låter bra för min del. Jag behöver handla lite inför Madrid. Ni vet, sånt där extra man behöver. Ia skulle handla lite också och kanske lite firande av både hennes och mammas födelsedag. Åker nog ut till landet då också.
Söndag - Ia fyller år. Troligtvis befinner jag mig på landet hela dagen. På kvällen/natten åker jag och Mina med Minas mamma ner till Göteborg. Tror ni alla vet varför ;) IIIHHHH!!

Hoppas alla får en fantastisk vecka!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0