We're going down like...

Jag ska inte blogga om vädret. Så nu gör jag inte det. Inte ett ord. Nope.

Sitter just nu och väntar på att syster ska komma och hämta upp mig. En tur till Marieberg blir det vilket jag har väldigt mixade känslor inför. Att åka dit utan pengar är verkligen inte kul! Ska dock försöka köpa ett par tights (ja, det heter tydligen så och inte strumpbyxor längre!!) till inför Madrid. Annars kanske det blir till Ikea och köpa en pall så jag nåååår saker. Haha. Nä, det får nog vänta. Inget brådskande liksom. 

I natt kom jag på att jag aldrig kommer hinna få mitt nya Madridista kort innan jag åker till Madrid. KATASTROF. Det ger ju liksom en massa rabatter på alla möjliga ställen. Den främsta rabatten jag vill åt är de där 10% på Real shopparna. Om man handlar för en tusenlapp blir det liksom en hel hundring!! Ojojoj. Har iaf mailat någon mailadress, får se om de svarar. Tror det var helt fel ställe att vända sig till, men det var den enda jag hittade. Annars får jag väl ringa då. Fattar ju heller inte om jag ska registrera mig på nytt, eller om jag får något inbetalningskort eller hur det här går till. GOSH! Haha. Håll tummarna för att det löser sig!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0