What could be forever

Jodå, lite på eftermiddagen kom lite Madridpepp, bara sådär. Nu är det lite halft, men som sagt det kommer. Packningen har jag iaf börjat med. Känns bra. Jag försöker vara effektiv och verkligen tänka till på vad jag kommer använda och inte. Svårt. Borde åka utomlands lite oftare så jag får in lite mer rutin på hur man packar. Haha. Kan man få bidrag för sånt? Man borde få det ;)



Hittade kuvertet ovan från Ellos i brevlådan när jag kom hem. Tack! Bara att jag försöker glömma att jag fyller, känner mig så gammal. Haha. Men det är ju snällt att de tänker på mig. Det är ju en del som man går med i och så skickar de nåt grattis och nått erbjudande. Ellos till exempel skickade att jag fick 250:- rabatt plus ett sminkset. Haken? Jag måste handla för minst 850:- för att få ut detta. Om de vill ge mig något borde jag väl få det där utan att betala något extra? Nope! Haha. 

Nu ska jag fortsätta med mitt till tonerna av fotboll. Ha en bra kväll nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0