Charm the angels



Orginalbild

På fredag är det final av The Voice. Jag har faktiskt en favorit och även om det tar emot att erkänna så är han den sista i Carolas lag. Dennis Camitz. Han gör helt fantastiska tolkningar av låtarn. Bland annat har han gjort Someone like you och nu senast gjorde han Some die young. Nästa gåshudvarning. Han har så sjukt härlig röst så man smälter ju.
Inför finalen har deltagarnas låtar släppts och Dennis låt är så klockren. Jag bara älskar den. På något sätt prickar den så rätt in på mitt liv just nu och en viss person som jag... Let's not talk about that. Det är bara... GAAAH! Jag vet inte. Just get out of my head? Det är inte hälsosamt. Det är inte rätt. 

Hur som helst. Lyssna på låten, den är så värd det. Och inte bara för mitt livsproblem jag har. Haha. Ni hittar den på Spotify här

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0