Have fun with it

Seriöst, är det någon vuxengrej det här med att man måste ha kul när man gör precis allting? I höstas tjatade Christo på oss att vi var tvugna att ha kul när vi skrev våra hemtentor. Efter första hemtentan sa han att det syndes att vi inte haft så kul när vi gjort det och fick en bakläxa till nästa hemtenta. Nu har jag på Project Runway i bakgrunden och de kommenterade just på en klänning att det verkligen syndes att designern haft kul när denna gjort klänningen. Hur sjutton kan de se det? Hur kunde Christo märka att vi inte haft kul när vi skrev vår hemtenta? Som sagt, är det en vuxengrej? Är det något jag kommer förstå när jag blir äldre? Jag menar, det är klart att man ska ha kul när man gör något, men hur kan de se det i slutreultatet? Nog kanske saker blir bättre om man gör dem när man har kul, men i de här fallen kunde iaf jag inte se något skillnad. Kanske är en expertgrej? Om ni har någon idé så får ni gärna dela den, för jag tycker det skulle vara kul att veta. Haha..

Dagen har väl varit ganska mycket som det var tänkt. Jag och Johanna jobbade på förmiddagen och allt vi ska göra nu är att Johanna ska sammanställa det (stackars människa som får jobba så mycket!) och sedan någon grej på måndag. Efter det tog vi oss en promenad upp på stan där vi sedan skilldes. Jag köpte mig ett par jeansleggnings samt en sjal och sedan iväg till ICA. När jag kom hem hade en kille som bor på samma "gård" som jag satt ut en soffa utanför och spelade hög musik från sin lägenhet samtidigt som han satt där i soffan och typ drack öl. Haha, vissa tar verkligen vara på det fina vädret :D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0