Hope's around the corner

Fredag idag. Jag gillar fredagar. Don't know why. Kanske för att det är helg? Kanske för något annat? Som sagt, jag vet inte varför. Det klingar fint med fredag iaf :)

Tidig uppstigning idag, eller för att vara jag iaf. Klockan 10 ska jag träffa Johanna i skolan för att jobba med uppgiften. Ingen av oss är helt hundra på vad det är vi faktiskt ska göra. Jag försökte läsa lite i boken igår, men jag blev inte särskilt mycket klokare måste jag säga så jag gav snart upp. Hoppas på att det ska gå ganska okej ändå. Vi ska troligtvis sitta en stund imorgon också så vi behöver ju inte vara klara idag. Det är tummen upp.
Efter det tänkte jag eventuellt försöka ta mig upp mot stan. Skulle behöva handla in lite sminkbortagning, men de kanske har det på Willys? Jag behöver nämligen ÄVEN handla mat. Kanske kör varianten att gå upp på stan, handla på Ica där och sedan ta bussen hem. Låter som en bra plan. Eventuellt ska jag och Ia iväg på bio ikväll och se Hungerspelen. Men vi får se. Kanske tar det i helgen, måste prata med henne. Då får jag iaf se en av alla mina filmer som går just nu. Haha. 

Annars då? Fullt upp kan jag säga. Jag och Elin måste lägga till lite på förra uppgiften, resten på manuset måste skrivas, min lägenhet är i akutbehov av att städas, en presentationstext till filmklubben ska levereras och det måste skrivas notiser till kommande nummret av Lösnummer. Ja, då vet ni vad jag kommer syssla med de kommande dagarna. Ska försöka få så mycket som möjligt gjort innan måndag tänkte jag. Vi får se. Det är ju zumbamaraton på universitetet på sändag också som jag är lite sugen på. Hmmm. We'll see :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0