Just Amazing



Finalen närmar sig. Naglarna är målade efter Mello-loggan. Jag väntar. Förväntansfullt. I min väntan blir det många lyssningar på låtarna och Danny är helt klart en som spelas ofta. Då jag hörde den första gången tyckte jag den var okej, men inte mer. När jag sedan fortsatte lyssna på den växte den. När väl Danny stod på scenen och framförde sitt bidrag hade låten gått från okej till riktigt bra. Även efter det fortsatte låten att växa med varje lyssning. Som jag skrivit förut fick den mig att puscha det lilla extra på gymmet. Efter att ha sprungit på bandet exakt den tiden jag tidigare som mest orkat kom Dannys låt och jag orkade springa 3 minuter extra. Precis som jag skrev då hjälper det otroligt mycket med motiveringen då någon i lurarna sjunger att man är Amazing. 
Idag såg jag för första gången klippet här ovan. Plötsligt gick låten från riktigt riktigt bra till helt Amazing. Jag absolut älskar pianoslingan och den här versionen blir väldigt känslosam. 

På ett sätt vill jag verkligen skicka iväg Danny till Baku för att representera Sverige. Jag tror vi verkligen kan vara stolta över att ha honom som vår representant. Dessutom vet jag att han väldigt gärna vill vinna och har verkligen inte gjort det till någon hemlighet. Som ESC-nörd är det väldigt skönt att höra något sådant. Då en artist verkligen vill åka för att representera oss så vet jag att denna person kommer göra sitt absolut bästa och lite till när det gäller. Precis samma sak var det med Saade och se hur det gick. Helt Amazing.

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0