Like something in the future

Ja, vi kör väl på ett snabbt inlägg nu då. Måste kila iväg väldigt snart...

Dennis vann inte The Voice igår. Sad :( Men men, jag tror och hoppas det kommer gå sjukt bra för honom ändå och jag håller tummarna för ett platta! Bra var han och en sån röst förtjänar att hamna i rampljuset... Gullig är han också som idag har suttit och svarat på en massa tweets han fick igår. Bland annat svarade han på en av mina. Plötsligt gillade jag honom ännu lite till ;)
Igår anmälde jag mig också till C-kursen i höst. Muy Bien. Som vanligt vill jag gärna ha en extra kurs så jag sökte även Att skriva om film: Filmkritik och filmjournalistik samt Filmens form och berättande som båda är distanskurser och 7,5 hp var. Skulle vara kul att läsa dem. Hoppas jag kommer in :)

Idag nu på morgonen har jag hunnit med att betala lite räkningar och kollat upp lite inför resan med filmklubben som jag håller på och planerar till maj. Kan bli intressant detta, även om jag ser mest fram emot den resan vi pratat om till hösten. Aja, jag har börjar komma på lite scener till mitt manus också som jag ska lägga till så jag får ihop 85 sidor innan jag kan börja revidera igen. Kommer bli sjukt skönt när det är klart ;)
Nu ska jag som sagt börja ta mig härifrån. Jag och Ia ska se The Hunger Games och jag tänkte promenera in till stan. Är sjukt taggad på filmen och faktiskt på promenaden också. Haha. Skönt att komma ut i det fiiiiiina vädret så här på lördagen :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0