Sing to me like you did before

Är det någon mer som har problem att komma in på facebook? Det är när man inte kommer in man upptäcker hur beroende man blir av det. Speciellt nu också när jag inte har någon telefon, då blir det liksom enda stället att hålla kontakten med folk...typ. 

Just nu sitter jag nästan helt klar och ska snart bege mig mot universitetet. Seminarium står på schemat och jag känner mig faktiskt ganska taggad. Jag tycker jag fick fram bra saker igår som jag kan kommentera på de andras arbeten. Alltid skönt när man känner sig väl förberedd. 
Efter seminariet tror jag inte att jag ska jobba med veckouppgiften. Får se med den jag ska jobba med, som vanligt. Det brukar vara lättare att jobba på torsdagen så man kan läsa på lite om ämnet på onsdagen. Personligen tänkte jag också försöka sätta mig med manuset idag eftersom jag missade det igår. Får se om jag sätter mig på universitetet eller om jag kör på Hälls. Hoppas iaf att det ska gå bättre idag. Nu är det liksom bara en vecka kvar tills det nya manuset ska in och det enda jag gjort är att klistra in slutet som jag bara ska ta bort lite i. Det blir sammanlagt typ 10 sidor vilket betyder att jag har runt 80 sidor kvar. YEAY! not. minst 10 sidor per dag med andra ord. I. so. dead.

Dags att fixa det sista och springa, eller gå, iväg. Ha en bra dag alla!
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kommer inte heller in :(

2012-03-07 @ 08:50:46
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad skönt, då vet jag att det inte var någon demon från Supernatural som spökade ;) Haha

2012-03-07 @ 15:46:42
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha nej det var det nog inte ;)

2012-03-07 @ 17:12:16
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0