A walk in the sun

Söndag idag och ännu en vecka förbi. Jag har sagt det förut och kan garantera att jag kommer säga det många gånger till, men vad fort tiden går. Bara springer iväg. Redan söndag igen liksom. GAAH!

Idag är det inte så livligt hemma hos mig. Efter att jag dragit mig upp ur sängen och kollat senaste Gladiatorerna tog jag på mig jackan för att boka tvättid samt ta en promenad. Jag hade turen på min sida och fick en tvättid redan idag och nu snurrar tvätten i maskinen. Jag har hunnit plocka lite i lägenheten också samt lite diskning. Funderar ärligt på om det ska få vara tills imorgon. Vi får se när jag blir klar. Just nu håller jag nämligen på att fylla ut och ändra lite i mitt och Thottes manus. Männsikan har ju varit så sjukt duktigt så han har skrivit ner typ allt så jag har bara att ändra lite att göra. Mycket jag har gjort liksom. Haha. Aja, hoppas han inte känner att jag lade över allt arbete på honom bara, för det var ju verkligen inte meningen...

Nej dags att återgå till arbetet. Hoppas ni har en bra söndag alla!
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0