Just another day





Igår medan jag fixade lite med städningen och så fick jag också ett ryck att göra en tavla. Jag ville få bort min Twilight grejs och vara lite "mognare" så jag tog själva tavla, tog ur min New Moon 3D poster och gjorde en filmtavla istället. Resultatet ser ni här ovanför. I kanten är gamla biobiljetter och i mitten är det bilder ur scener ur olika filmer. Den stora bilden är från Once upon a time med Snövit och prinsen, de två sötaste ever. True Love. 

Dagen har blivit allt annat än som det var tänkt. Inte ett ord på mitt manus har blivit skrivet. Jag började nämligen på Telia imorse där jag fick ett nytt simkort. Grejen var bara att min nya telefon verkar vara operatörslåst fast hon jag pratat med sagt flera gånger att den inte är det. Det hela har gjort att jag gått orolig hela dagen, jag har ju inte haft någon telefon. Jag mailade henne jag pratat med förut och hon skulle se över saken. Hoppas hon är snabb. Kan ju inte ha kontakt med någon nu :(
Jag lyckades iaf springa på flera personer. Först Johanna och Anna och sedan Katrina. Trevlans! När jag nu ändå varit hemma så gick jag och handlade åt Beatrice. Stackarn ligger ju hemma hos sig och är helt sjuk. Man ska hjälpa varandra när man är sjuk :)

Nu ska jag se om jag orkar laga mat eller hur jag gör med den saken. Något måste jag ju äta, magen har börjat kurra. GAH. Orkar inte. Vill vara rik och en sån där som köper hem mat varje dag eller går på restaurang. Jag menar, det behöver ju inte vara onyttigt för att det är köpt. Haha. Kanske dags att göra ett rejält ryck med manuset så jag kommer framåt och faktiskt kan tjäna lite pengar. Höhö. Eller nåt...
Måste läsa igenom de andra i min grupps manus också till seminariet imorgon. Nu vet ni ;)

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0