Life in darkness

Det känns som det var nyligen allt var på topp. Verkligen allt. Och lite till. Nu känns det som att saker är bra men samtidigt är allt på botten. Mitt manus går verkligen inte framåt. Eller först gjorde det det. Allt släppte när jag satt på Hälls och jag började skriva på något treatment liknande. Notis startade inte så jag kunde inte skriva på själva manuset. När jag sedan kom hem hade jag fått mail från hon från 3. Tydligen behövde hon mitt personnummer så jag skickade iväg det till henne. Väldigt snabbt sen svarade hon igen med att säga att telefonen inte alls var operatörslåst efter det hon kollat. Konstigt. Det kommer bara upp 3:s logga hela tiden och funkar inte med mitt simkort från Telia trots att killen på Telia satte i det själv. GAH! Hatar när det strular såhär. Vad ska jag göra liksom? Måste typ gå tillbaka till Telia och prata med dem fast jag vet att det inte är deras fel. Det är ju 3 som krånglar för hon jag har kontakt med inta fattar att telefonen är låst. Frustrerande. Snart ber jag Telia om ett stort simkort igen så jag kan använda gamla telefonen igen. Måste ju ha en telefon liksom. Min chef ska liksom ringa mig någon gång snart om jag ska komma till dem. Måsta. Ha. Telefonen. SUCK! Utöver det så såg jag precis att Higuain och hans pappa/agent ska sätta sig ner i maj och fundera över en flytt till Juventus. Om han flyttar är mitt liv över. Jag bara säger....

Aja, seminariet gick bra och efter det satte jag mig en stund på Hälls och jobbade. Efter det chansade jag på att mamma var kvar på jobbet och åkte ut till henne. Eftersom facebook inte fungerande kunde jag ju inte prata alls med dem där hemma om hur det skulle bli imorgon och i helgen. Nu har jag iaf mammas telefon så jag kan nå folk om det blir akut. Alltid nåt. 

Roligt inlägg. Ellerrrr? ;)
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0