When they come for me I'll be gone



Motivation. Så otroligt viktigt. Personligen kan jag nästan inte göra något utan rätt motivation, min motivation. Vi har alla olika saker som driver oss, det är det som gör oss olika. Min motivation kommer från musiken. All form av musik, allt handlar om vad jag är på humör för och vad jag behöver motivationen till. 

Just nu är det låten ovan som ger mig motivation till en filmidé. Linkin Park When They Come For Me. Sjukt bra låt, och jag älskar framträdandet. Själva filmidén har jag haft ett tag, men det var inte förrän jag hörde den här låten i helgen som den verkligen tog form. Är så sugen på att sätta mig ned och skriva. Då det är lite mer action än det jag skriver på långfilmskursen tror jag det hade varit mer intressant. Tror också Oliver och iaf en till i min grupp skulle gillat den här idén bättre. Dessutom sa Björn Carlström, som kommer vara en av producenterna vi pitchar för, att han gillade action. GAAH! Det jobbiga är ju att jag inte kunnat lyssna på låten något de senaste dagarna då jag har behövt fokusera på det manus jag faktiskt skriver. Nu. Nu kan jag lyssna på repeat. Nu kan jag börja låte idén ta form. GULD! Lite ledsen dock att jag snart måste lämna den igen. 

Låten kan ni iaf lyssna till på Spotify också om ni vill. Ni hittar den här.

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0