1 maj

Majmajmaj. Nu är det verkligen vår. Eller egentligen har det ju varit det ett tag, men nu är det verkligen på riktigt. Nu har våren kommit till det momentet att man nästan kan säga att det är sommar. För det är det ju snart. Jag började igår med shorts, något jag ångrar. Shorts med de skorna var verkligen inte okej. Dessutom har jag ju kritvita ben (måste verkligen sola lite innan Madrid, annar får jag skämmas!) och hur snyggt var det då? Lägg till också att alla andra hade långbyxor när vi gick igenom Maxi. Haha. Fail! Nu får de nog snällt ligga undan tills jag ser att typ MINST halva stan också ha shorts. Punkt.

Igår och idag har jag och Ia varit duktiga och sprungit. Eller vi kör ju intervaller för oj vad jag inte orkar annars. Haha. Men det är ändå jobbigt tycker jag. Måste verkligen jobba på mitt flåsande för nu är det som att jag ska ramla ihop och dö. Förstår inte, det är lättare på löpband. Dessutom kanske det är lättare själv så man slipper tänka på den andra personen. Nej, tror faktiskt att jag ska springa själv och helst inne. Kan springa lite ute här hemma, men helst själv. Eller vi får se. Haha.

Nu ska jag snart ner till mormor & morfar för lite mat. Mamma och morfar har precis åkt in till stan för att hämta från en restaurang. Det ska ju bli firande av bröllopsdag (även om den inte är förrän imorgon) och vi köper alltid mat från samma ställe och äter tillsammans. Trevlans :)

Nu får ni fortsätta ha en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0