A little touch of heavenly light



Varje gång jag får frågan om vad det är med film jag älskar så mycket, och tro mig - den frågan kommer ganska ofta med tanke på vad jag gör om dagarna, har jag alltid svårt att förklara mig. Hur förklarar man att man älskar samspelet mellan berättande i bilder och musik. Ni ser, det går ju inte. Det går inte att föra fram hur fantastiskt magiskt det är! 

Jag såg videon ovan tidigare idag. Jag föll direkt. Det är EXAKT detta jag menar. Det här är magi. Och hur gärna vill jag inte se filmen nu? Tror det kan bli en av de bättre filmer jag sett. Musikvideon är det iaf. Låten är så bra så jag får gåshud och i kombination med de bilderna. Ja, magiskt! 

Det är med sånt här i åtanke som jag mer än något vill jobba med film...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0