Feels so amazing



Idag har det varit tävling. Ia och Hilda gjorde sin första riktiga dressyrtävling. Det gick super och alla är nöjda. Hon fick 58.66% och det har visat sig att domaren ligger lågt och att det var ganska högt. Bra jobbat! Det de haft lite problem med verkade vara löst. Bara att jobba på nudå för ännu högre procent. :)

Annars har jag inte gjort särskilt mycket. Var ute i skogen och fotade lite som ska in i vår manusportfölj (ja, jag skriver det ordet hela tiden för jag tycker det låter så proffsigt!!). 



För övrigt kan jag meddela att The Wanteds Chasing the Sun nu kommit upp på Spotify. Sååååå bra!! På samma "skiva" finns en liveversion av Fix You också. Finaste?

Hoppas ni alla har ett bra avslut på veckan!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0