I don't do nothing

Nej, nu får det nog fasiken duga! Det är i princip tre sidor. Det skulle vara mellan tre och fyra sidor. Men jag får inte ihop mer! Om jag ändrar typsnitt till normalt då man lämnar in skulle det vara fyra sidor. Men nu ska de ha litet typsnitt och dessutom någon konstig form som gör att texten börjar tidigare samt slutar senare på sidan än normalt. Jag ska låta det vara en stund och hoppa in i duschen för att sedan kolla igenom det en extra gång innan jag skriver ut det och beger mig till universitetet. Men det ska nog gå ganska bra... Jo det gör det! Haha.

Jag har fått äran att skriva ut vår manusportfölj också. Det här med Urkund fattar jag bara inte. Nu har jag kommit fram till att det är mailet som ska skrivas ut. Så krångligt. Tror Elin tycker att jag är ganska dum som verkligen inte fattar. Men har jag aldrig gjort det så har jag inte. Man behöver inte vara smartaste människan på jorden! Haha. Jag har dock kommit fram till att det kommer bli sjukt mycket att skriva ut. Hoppas verkligen jag har tillräckligt med bläck/papper!! 

Nej hörrni, dags att få det här klart så jag kan bege mig sen. Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0