If you wanna be it, you got to dream

Nu har jag fastnat så det får bli ett inlägg istället. Haha. För sån är jag. Men jag blir så frustrerad när jag är inne i ett flow och det känns som att allt kommer lösa sig så fnatastiskt fint trots att jag ändrat och sedan upptäcker att en scen rusar iväg och börjar bli lite för lång. Oliver har ju liksom sagt att vi inte ska ha för långa scener. Undrar om 5 är okej. Men det känns mycket. En scen som är 5 minuter liksom? Ehe, jag vet inte. Så ja, nu tar jag en liten paus och låter hjärnan fundera lite över hur jag ska lösa detta. I övrigt kan jag meddela om att det känns ganska okej. Muy Bien!

Blev lite sugen på en restaurang i Madrid också. Ska försöka se om Mina vill dit och om vi kan hitta. Det är ju självklart lite dyrare, men något ska man väl unna sig? Som min lärare sa när vi var där, någon gång måste man unna sig att gå och äta på ett dyrt ställe och inte tänka på vad det kostar. Haha. Nej, nu har jag tänkt klart på Madrid för idag. 

BTW, har ni gjort en Vision Board? Jag tänkte nämligen ge mig på ett försök, men har bara fått dit en grej. Så svårt att komma på vad man ska ha med. Vad vill önskar jag mig i framtiden liksom? Man kan ju liksom inte ta en bild på en speciell person, omdetfinnsnågonsomdetkanskegör, och ha den där. Skulle ju vara sjukt skumt! Haha. Några idéer? Kanske en bild på en fin lägenhet. Hur visar man ett manus? Mycket att fundera på... ;)

JUST DET! Har ni röstat i Årets Bild på Lösnummer? Bidrag 9 som sagt. Vore så fantastiskt att få lite röster. Emma skrev på facebookgruppen att det var väldigt tajt mellan tre bidrag. Chansen att en av de där bidraget är mitt är ju inte superstor, men ändå. Man kan ju inte veta. Så rösta, rösta, rösta nu! Eller man får väl typ bara rösta en gång tror jag... Haha. Men ja, be gärna de ni känner att rösta också. Det är ju inte superseriöst, men det vore ju så kul ändå. Kanske något som ska upp på Vision Board? Haha. Aja, tisdag är sista dagen iaf. Let's doooo this :D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0