I'm waiting

Det här med att vänta. Finns det något bra med det eller? Speciellt om det är något man måste veta innan en speciell tid och man vet att det enda som krävs är att en person ska kolla sin mail. Stress. Jag skickade nämligen på förmiddagen ett mail om att jag skulle kunna recensera riksSMASK ikväll, men bara om någon annan inte hade anmält innan. Eftersom jag är på landet är det ju lite svårare att ta sig in. Och jag vill ju ogärna åka in för att upptäcka att det redan är någon som ska göra det. Känns oproffsigt och dessutom väldigt onödigt att åka. Okej om det bara var att ta cykeln från lägenheten. En helt annan femma. Måste ha svar om senast en timma. Håll tummarna! Vore tråkigt om det inte blev någon recension alls liksom. 

Annars idag har jag klippt gräs och tvättat. Ett av våra äppelträd har grenar så lågt, så när jag skulle köra under och ta bort grenar med handen fastnade handen i grenen. Ett litet skrapsår bidde det. Aj. Men ändå inte så farligt. Kunde blivit värre. Känner mig iaf som ett bra barnbarn nu. Eller oj...kom på att jag inte klippt morfar än! Aja, han får kanske hålla sig till nästa vecka. Om jag kommer då. Lösnummer ska ha redaktionsfest på lördagen och det ser ut som att de kommer kolla på Eurovision. Kanske är trevligt att joina där. Men samtidigt vet jag inte om jag vågar. Den här tävlingen är ju så stor grej för mig. Alla kommer ju säkert prata och så hör man inte. Hmmm, I don't know. Får väl tänka på det lite ;)

Har något annat hänt? Nope, tror icke det. Hoppas ni har en riktigt bra lördag och utnyttjar det otroligt fina vädret vi haft! 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0