May I have your attention, please



Då är det maj och nedräkningen kan börja inför Eurovision. Jag vet att en del av er kanske inte uppskattar den här delen av mig, men ni får stå ut. Haha. Kanske hittar ni något ni gillar? Det jag tänkt är helt enkelt att bjuda på en video om dagen till Eurovision-veckan kommer där jag blandar gamla favoriter med nya. Alltså blandat från 2000-talet och årets låtar. Enjoy!

Vi börjar med en låt från Schweiz som tävlade 2009. Personligen älskar jag den här låten och tycker den förtjänade något mycket bättre än den plats den kom på. Därför får den lite uppskattning av mig här på bloggen. 

Lovebugs - The Highest Heights

Har ni någon favorit som ni tycker förtjänar att synas lite mer? Säg till så kanske jag kan lägga upp den ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0