My week



Nu är det sista veckan som gäller. Sista med skola iaf. Eller nästan. Beror på om jag blir examinerad. Vi kollar hur det ser ut än så länge...

Måndag - Jag åker upp till Lindesberg där jag och Elin ska göra klart det sista med manusportföljen. Känns som att det inte kommer ta allt för lång tid då det mesta redan är klart. Självklart kan det vara något som jag helt har glömt. Haha, tur att Elin har liiiiite mer koll än jag har ;) 
Tisdag - Jag måste skriva klart min opposition för på kvällen gäller det. Då ska jag först opponera och sedan vara respondent. Då får ni hålla tummarna för att jag blir examinerad så jag kan pitcha nästa vecka. IIHH!
Onsdag - Vi lämnar in manusportföljen och vips så var den kursen över. Eller ja, vi kanske får göra någon rest, men då slår jag henne för det har varit så otydligt och hon kan verkligen inte lyssna på oss studenter. Hum. Sen får vi se om det blir en intervju till Lösnummer eller om den kommer senare...
Torsdag - Dyltamästerskap. Eventuellt ska jag dit med kameran. Eventuellt slipper jag ;)
Fredag - Kanske den där intervjun idag?

Utöver det här ska jag förbereda min pitch samt träffa Mina. Vi sköt på det förra veckan då jag hade så mycket och Mina inte kunde. Nu ska det dock bli av. Nu finns det ju dubbelt upp med saker att fira :D
Kaaaaanske blir det en pizzakväll också. Ska kolla lite om jag inte blir för pirrig i magen. Brian sa nämligen till oss att göra pizzatestet med några kompisar och se hur bra vår idé var. Sååå, pizza och pich... vem är på?

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0