Now I can't seem to breathe right



Idag är det Adam Lambert Day. Yes, ni läste rätt; HAN HAR EN EGEN DAG! Och det är inte vi Glamberts som har gett honom den, utan någon person i USA: Tror det var under hans tid i AI. Jag har firat genom att ha en väldigt bra dag. Dessutom har alla låtarna på nya skivan kommit upp på nätet som man kan lyssna på (dock inte Spotify än..) och GOSH vad bra dem är. Har till och med fått en ny favoritlåt! Det händer inte ofta, men jag tror det här är the real thing. Running heter den och går på repeat just nu. Jag vet att jag kanske säger det om alla låtar, men det känns verkligen som att texten är anpassad efter mig och det som är just nu med en viss person. Jag är nästan hundra på att den är skriven av Ryan Tedder också, och ni vet ju vad jag anser om den mannen. Jag vet att han har varit med och skrivit till albumet så det är ju inte helt omöjligt liksom ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0