On top for now

Första hästen klar, bara en kvar. Den hästen vi hade höga förväntningar på klar. Och det gick bra. Han fick dubbla diplom och en massa beröm. Fråga mig inte vad allt betyder och sådär, men Irene (som är hans nuvarande ägare) blev sjukt glad och så även Ia. Alla kom och sa grattis också så jag antar att det var riktigt bra. Haha. De var så glada så jag fick ta en massa kort på Måns (eller ja, han heter ju faktiskt Karajan) med sina rosetter på sig. Skulle även ta några med Måns och Irene. Hon ville ha lite då han åker till en ny ägare på tisdag. Lite pirrigt blev det för mig då ju eftersom jag inte egentligen är fotograf och inte vet jag om det blev några bra bilder. Hoppas hon inte blir för besviken nu! Lite stolt måste jag ändå säga att jag är. Det är ju faktiskt Ia som har jobbat med honom nu i några månader och förberett honom inför detta. Sen var det hon som visade honom också. Så ja, stolt syster har ni här!



Fler bilder kommer sen när Schplutt är färdig också... :)

Lite stolt över mig själv är jag också. Har skrivit 10 sidor manus över lunch. Dessutom har jag en sida mer i mitt nya manus än det var i gamla versionen vilket är guld! Känns verkligen ganska okej med det här nu. Äntligen börjar det arta sig! Kanske blir bra i slutet ändå :)

Nu ska jag snart åka upp till 3-årstestet igen. Hoppas ni har en bra lördag alla fina!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0