Sounds like a plan

Oh Gosh! Såg just att Oliver lagt upp på blackboard om examinationen om två veckor. Eventuellt kanske jag dör en smula. Haha. Vi ska tydligen bara vara examinatorn, opponent och respondent i salen. Jag vet, det borde vara bättre än hela gruppen, men det är nog faskien läskigare. Då kommer det ju bara slängas kritik på mig! Dessutom måste vi anmäla oss om vi vill pitcha. Just nu vet jag inte hur jag ska göra. Det är ju en enorm chans som man borde ta, men jag vet inte om jag är tillräckligt nöjd med mitt manus för det. GAH! Hmm, aja jag har ju till sista maj på mig att bestämma. OCH jag måste se om jag blir examinerad först eller inte. 
På själva examinationen så ska jag vara opponent första tiden och respondent sista. Haha, tack! Eller ja, nu är det ju bara en mellan där, men ändå. Får kanske ta med och skriva på mitt nya treatment ;)

Om ni undrar förresten så befinner jag mig hemma på landet nu i helgen. De sa att det skulle bli fint väder... just nu tror jag de sa det bara för att få ut mig hit. Haha. Men men, det är ju alltid trevligt att vara hemma på landet. Går inte att komma ifrån. Dessutom jobbar jag bättre här så nu tror jag verkligen jag ska ta tag i det där nya manuset jag vill skriva. Se vad det blir av det. Jag är sjukt mycket mer entusiastisk över det kan jag säga! Elin har godkänt öppningsscenen också. Tummen upp. 
Eventuellt kanske jag försöker mig på ett kortfilmsmanus också och skickar in till en som har hand om DMD. Han ville ha manus som de sen kan spela in och tyckte vi skulle skicka in. Man får ju inget betalt, men man får ju sitt manus inspelat iaf och det betyder ju otroligt mycket när man försöker få något lite längre till en producent. Måste bara komma på något riktigt bra. Höhö, får se hur det går ;)

Nej, nog om manus och vad jag ska göra. Ha en fin dag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0